Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Αναλογίσου άνθρωπε, ποια είναι η Ιθάκη σου...

Ένα ταξίδι η ζωή σου άνθρωπέ μου.
Μακρύ και πολύχρονο,άλλοτε σε φουρτούνα και άλλοτε σε νηνεμία. Φροντίζεις έτσι ώστε το καράβι σου να είναι από καλό σκαρί. Να έχει τα πιο γερά κατάρτια,τα καλύτερης ποιότητας πανιά. Με καπετάνιο πολυταξιδεμένο και έμπειρο στην αλμύρα. Με εφόδια επαρκή, χρόνια ολόκληρα ν’αντέχουν. Δεν φοβάται μήτε τους ανέμους, μήτε τα κύματα, μήτε τις συμπληγάδες το καράβι σου. Βγαίνει στις ανοιχτές θάλασσες με πλώρη δυναμική. Καμαρώνεις και απολαμβάνεις το σίγουρο πλεύσιμό του. Έχω όμως τούτο να σου πω άνθρωπέ μου:
Αν το καράβι σου σαφή κατεύθυνση δεν έχει , θα γίνει έρμαιο αχαρτογράφητων νερών. Θα πλέει δίχως σκοπό και προορισμό. Και τα κατάρτια και τα πανιά και το σκαρί, άδικα θα παλεύουν. Και ο καπετάνιος σε βράχο θα το οδηγήσει και σε ξέρες επικίνδυνες.
Και τα αποθέματα θα αποσυντεθούν. Τα επικίνδυνα νερά ερείπιο θα το αφήσουν. Η θαλασσοταραχή ανελέητα θα το τσακίσει.
Έτσι είμαστε κι εμείς άνθρωπέ μου.
Και εσύ και εγώ. Αν από δειλία, οκνηρία, φόβο, απαισιοδοξία σκοτώσουμε τα όνειρά μας, αν από αδράνεια χάσουμε τους στόχους μας, θα γίνουμε καράβια χωρίς αγκυροβόλι.
Οι στόχοι και τα όνειρα μάς κρατούν ζωντανούς. Μας ταΐζουν ενθουσιασμό και μας μεταγγίζουν ελπίδα. Έτσι ούτε Σειρήνες θα μας εμποδίσουν, ούτε Σκύλα ούτε Χάρυβδη. Κι ο Οδυσσέας άλλωστε για μιαν Ιθάκη ζούσε…Αναλογίσου άνθρωπέ μου. Η δική σου Ιθάκη ποια είναι;

Πηγή:http://www.anapnoes.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
back to top