Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Υπόσχομαι...


«Υπόσχομαι λοιπόν: Να είμαι τόσο δυνατός ώστε τίποτα να μην μπορεί να διαταράξει την ψυχική μου ηρεμία και γαλήνη. Να εύχομαι υγεία, ειρήνη και ευημερία σε όποιον συναντώ μπροστά μου. Να κάνω όλους μου τους φίλους να νιώσουν το αυτονόητο: ότι μέσα τους υπάρχει κάτι πολύ ιδιαίτερο. Να κοιτάζω την φωτεινή πλευρά των πραγμάτων και να κάνω τα πάντα ώστε η αισιοδοξία μου να γίνεται πραγματικότητα. Να σκέφτομαι μόνο το καλύτερο, να επικεντρώνω τις προσπάθειές μου στο καλύτερο και να περιμένω το καλύτερο. Να χαίρομαι για την επιτυχία των άλλων σα να επρόκειτω για τη δική μου. Να ξεχάσω τα λάθη του παρελθόντος και να προχωρήσω μπροστα, για άλλες μελλοντικές επιτυχίες. Να είμαι πάντα εύθυμος και να χαρίζω ένα αληθινό χαμόγελο σε όποιον συναντάω. Να αφιερώνω τόσο χρόνο στη δική μου πρόοδο ώστε να μη μου μένει χρόνος για να κρίνω τους άλλους. Να είμαι αρκετά μεγάλος ώστε να μην χωράνε μέσα μου ανησυχίες, αρκετά ευγενής ώστε να μην κρατάω θυμό, αρκετά δυνατός ώστε να μη νιώθω φόβο, αρκετά ευτυχισμένος ώστε να μην επιτρέπω να δημιουργούνται προβλήματα. Να έχω καλή γνώμη για τον εαυτό μου και να το διακηρύττω σε όλους, όχι με μεγάλα λόγια αλλά με μεγάλες πράξεις. Να ζω πιστεύοντας ότι ο κόσμος είναι με το δικό μου μέρος, εφόσον κι εγώ του δείχνω με ειλικρίνεια τον καλύτερό μου εαυτό.»

Joe Vitale

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
back to top