Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Ψεύτικη ζωή...

Κάθε φορά που με στόμφο εκθειάζω τις ιδέες μου… που επί της ουσίας, καμία τους δεν αποτελεί γέννημα μου… ζω μία ψεύτικη ζωή.
Κάθε φορά που σέρνομαι από τα πάθη, τις μικρότητες, τους εγωισμούς μου και όλα τα θέλω των μικρών μου εγώ … ζω μία ψεύτικη ζωή.
Κάθε φορά που καλπάζω στις ονειρώξεις όλων όσων δεν πραγματώθηκαν, όσων θα μπορούσαν να γίνουν διαφορετικά και όλων αυτών που θέλω να ‘ρθούν… ζω μία ψεύτικη ζωή.
Κάθε φορά που με χαρά επιλέγω μεταξύ των δήθεν ελευθεριών μου στο τι θα ψηφίσω, τι θα φορέσω, με ποιους και που θα βγω, πως θα εκφραστώ και πως θα διασκεδάζω … ζω μία ψεύτικη ζωή.
Κάθε φορά που δειλιάζω να σπάσω την εικόνα μου, για να μην παρεκκλίνω από αυτό που οι άλλοι θα ‘θελαν από εμένα, ή και εγώ από τον εαυτό μου… ζω μία ψεύτικη ζωή.
Κάθε φορά που αναλώνομαι στην αδράνεια της συνήθειας, στην ρουτίνα που κλέβει τον χρόνο που νομίζω ότι κατέχω… ζω μία ψεύτικη ζωή.
Κάθε φορά που πλέω σε πελάγη ευτυχίας… που θα γκρεμιστούν σαν πύργος από τραπουλόχαρτα στη ροή του χρόνου… ζω μία ψεύτικη ζωή.
Κάθε φορά που νομίζω πως γνωρίζω, κατέχω, αντιλαμβάνονται, έχω άποψη και λόγο… ζω μία ψεύτικη ζωή.
Κάθε φορά που κριτικάρω, αντιδράω, αντιστέκομαι και παλεύω να αλλάξω όλα αυτά που δεν εξαρτώνται από εμένα… ζω μία ψεύτικη ζωή.
Και μέσα σε τόσα ψέματα … αναρωτιέσαι τελικά που να κρύβεται αυτό το τόσο αληθινό που να σε οδηγήσει να πεις… Ναι ΕΖΗΣΑ - ΖΩ! και δεν πλανιέμαι νεκροζώντανος σαν από συνήθεια μες την αγέλη…
«Αν στηρίζεις την ευτυχία σου σε όλα αυτά που δεν εξαρτώνται από εσένα (τα εξωτερικά: δόξα, χρήματα, τιμές, ομορφιά..) τότε να ξέρεις πως θα πονέσεις, θα πενθήσεις, θα ταραχτείς… καθώς από την φύση τους δεν είναι ελεύθερα»

Σε ελεύθερη απόδοση από το «Εγχειρίδιο» του Επίκτητου.

Πηγή: http://a-kakies.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
back to top