Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Τα 20 βήματα για την επιτυχία...


«Οι περισσότεροι άνθρωποι δε σκέφτονται μεγάλα πράγματα γιατί φοβούνται την επιτυχία, τις αποφάσεις και την τελική νίκη. Και αυτό δίνει σε ανθρώπους σαν και εμένα ένα μεγάλο αβαντάζ». Ο μεγιστάνας του real estate, Donald Trump μπορεί να έχει προκαλέσει τα media, τις συζύγους του και πολλούς άλλους με τη συμπεριφορά του. Κανείς όμως δεν μπορεί να του αρνηθεί την τεράστια επιτυχία και όσα έχει καταφέρει ύστερα από αρκετά σκαμπανεβάσματα. Κάτι που τον χαρακτηρίζει; Η επιμονή! Διαβάστε τα 20 μυστικά της επιτυχίας του, που έχει εκμυστηρευθεί ο ίδιος. Κι αν μπορείτε, ακολουθήστε τα...

1. Οι Επενδύσεις σε τρία βήματα: Επίθεση, κατάληψη, αποχώρηση.
2. Έμαθα πολλά για την αυτοπειθαρχία και πώς να διοχετεύω την επιθετικότητά μου σε δημιουργικότητα.
3. Όταν ήμουν στο Κολλέγιο αποφάσισα ότι αφού έπρεπε αναγκαστικά να σπουδάσω τουλάχιστον θα αναμετριόμουν με τους καλύτερους.
4. Πιστεύω ότι δεν μπορείς να χάσεις χρήματα αγοράζοντας ακίνητα σε καλή περιοχή και σε καλή τιμή.
5. Καταφέραμε να κερδίσουμε απλά εξαντλώντας όλους του άλλους. Δεν παραιτηθήκαμε ποτέ και ο ανταγωνισμός σιγά-σιγά άρχισε να καταρρέει.
6. Πάντα να προσέχεις τον εαυτό σου.
7. Ήμουν πάντα ασταμάτητος ακόμα και όταν κανείς δε με υποστήριζε. Πολλές φορές η διαφορά μεταξύ νίκης και ήττας έχει απλά να κάνει με την επιμονή.
8. Όταν κάποιος σε προκαλεί αντεπιθέσου.
9. Μη φοβάσαι. Κάνε αυτό που πρέπει, διατήρησε τις απόψεις σου και ό,τι είναι να συμβεί, θα συμβεί.
10. Η εμπειρία, μου έχει αποδείξει όταν μάχεσαι για κάτι στο οποίο πιστεύεις πραγματικά –έστω και αποξενώσεις κάποιους ανθρώπους στην πορεία- το τελικό αποτέλεσμα θα είναι το καλύτερο.
11. Το σημαντικότερο στη ζωή είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις γιατί μόνο έτσι θα είσαι πραγματικά καλός σε αυτό.
12. Τα χρήματα δεν ήταν ποτέ το ζητούμενο για εμένα, παρά μόνο ως ένα μέτρο καταγραφής της επιτυχίας. Η πραγματική ένταση έρχεται από το «παιχνίδι».
13. Χωρίς πάθος, δεν έχεις ενέργεια. Χωρίς ενέργεια, δεν έχεις τίποτα!
14. Αν προσπαθείς να «βάλεις γκολ» σε κάθε επίθεση θα βρεθείς να κάνεις και πολλά σουτ, άουτ! Προσπαθώ να μην αφήνω τον εαυτό μου ιδιαίτερα εκτεθειμένο έστω και αν αυτό σημαίνει ότι κάποιες φορές τα κέρδη μου θα είναι λιγότερα.
15. Όταν δεν μπορώ να «πουλήσω» γνώση ή επιτυχίες, «πουλάω» την ενέργειά μου και τον ενθουσιασμό μου.
16. Η εμπειρία με έμαθε να ακούω τη διαίσθησή μου όσο άσχημα και αν κάποια πράγματα «ακούγονται» στα χαρτιά.
17. Πραγματικά ακούω τις γνώμες των άλλων. Ακούω, ακούω και ακούω, μέχρι που κάποια στιγμή μου έρχεται η διαίσθηση για την απόφαση. Έμαθα πολλά περισσότερα διεξάγοντας απλά τυχαίες συζητήσεις με αγνώστους παρά από τα στοιχεία των μεγαλύτερων συμβουλευτικών οργανισμών.
18. Εκεί έξω, υπάρχουν άνθρωποι που είναι πολύ καλύτεροι στο γκολφ από τον Jack Nicklaus και στο τένις από την Martina Navratilova. Ποτέ όμως δεν θα σηκώσουν το μπαστούνι του γκολφ ή τη ρακέτα του τένις για να παίξουν ώστε να μάθουν πόσο καλοί θα ήταν. Θα είναι ικανοποιημένοι απλά να κάθονται στον καναπέ βλέποντας αυτά τα αστέρια να παίζουν στην τηλεόραση.
19. Να παρατηρείς, να ακούς και να μαθαίνεις. Δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα. Όποιος το νομίζει είναι καταδικασμένος στην μετριότητα.
20. Αν δεν μιλήσεις στους ανθρώπους για τις επιτυχίες σου, το πιθανότερο είναι να μην τις μάθουν ποτέ.

Πηγή: menslounge.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
back to top