Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη...


Άγιε μου Βασίλη,
Τον απολογισμό μου κάνοντας, ωσάν παιδάκι βιαστικά , κάθισα και σου έγραψα αυτό εδώ το γράμμα
Σε ευχαριστώ,
Για όσα άσχημα παίρνει μαζί της η χρονιά που φεύγει. ( Ξέρεις εσύ… το μελάνι που σου ζήτησα και μου έφερες πέρυσι.. εε αναθεώρησα απόψεις … τα έγραψα .. τα διέγραψα για να είμαι πιο σαφής..! Και χαίρομαι που έγιναν παρελθόν!
Για τους Ανθρώπους μπήκαν στη ζωή μου , τα ταξίδια, τις εμπειρίες, τα όνειρα κλπ που απλόχερα μου έφερε το 2008.
Για τις φιλίες που κάνουν τη ζωή μου ανεκτή ως πολύ όμορφη… για τη ζωή που έχω μπροστά μου ….
Για τους ανθρώπους που με νοιάζονται …όσο με νοιάζονται …
Σε παρακαλώ το 2009 να μας φέρεις :
• Υγεία για όλους. Μην ξεχνάς όλα τα παιδιά ( μικρά ή και μεγάλα !), τους γονείς τους καθώς και εμάς τους υπόλοιπους.
• Περισσότερη ψυχραιμία και υπομονή σε όλους μας (pleaaaaase! μην ξεχάσεις κι έμενα ..ποτέ δεν είχα αρκετή).
• ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
• Όρεξη για δημιουργικές ενασχολήσεις….
• Last but not least, Άγιε μου, έχω την ίδια ευχή-επιθυμία που διατυπώνω ψιθυριστά στ αυτί σου ………….. ( μη κάνεις πως δεν ακούς, οκ? )
Κι εγώ για να πειστείς πως τα αξίζω, όλα αυτά
υπόσχομαι:
• Να μ΄αγαπώ και να προσέχω περισσότερο.
• Να μην αφήνομαι να πέφτω.
• Να οδηγώ πιο προσεχτικά ..Να μη βρίζω τόσο πολύ, όταν οδηγώ (δώσε και στους άλλους λίγη συναίσθηση όμως…)
• Να μην αφήνω τις ανησυχίες μου , ούτε την ανυπομονησία μου να με κυριεύει.
• Να προσέχω να μη στενοχωρώ άδικα με απρόβλεπτες αντιδράσεις ανθρώπους που με νοιάζονται
• Να μη χάνω τις ελπίδες μου τόσο εύκολα με τους ανθρώπους
• Να συνεχίσω να παλεύω για όσα πιστεύω (νόμιζες πως θα γλύτωνες? χεχε)
Άγιε μου, μη με ξεχάσεις! Pleeeeeeeeeaaaase!
Σ αφήνω τώρα .. καίγεται .. η Βασιλόπιτααααααααα

 
back to top