Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Φταίω εγώ, αλλά φταίς κι εσύ…


"Ποιός σκοτώνει και ποιός καίει;
Ποιός φταίει για όλα;Για τους θάνατους, για τα καμένα μαγαζιά, για την σαπίλα που μας έχει γίνει τρόπος ζωής;
Φταίω εγώ, αλλά φταίς κι εσύ…

Πιο πολύ όμως από όλους φταίνε οι 300…
Κάποιοι από αυτούς, φώναζαν σαν κι εμάς, στο Πολυτεχνείο,
τώρα, στο δικό μας Πολυτεχνείο σιωπούν, κουκουλώνουν, δημιουργούν εντυπώσεις που μόνο αυτοί καταλαβαίνουν…

Αραγέ τότε, στο “Εδω Πολύτεχνείο”, μπορούσαν να φανταστούν πως μιά μέρα θα γίνονταν οι εχθροί;
Μπορούσαν να φανταστούν πως θα έκαναν όσα σιχαίνονταν;
Μπορούσαν άραγε να δουν τότε τον εαυτό τους στην αντίπαλη πλευρά;

Φοβάμαι μην γίνω ίδια..Μην αρρωστήσω και ξεχάσω, μην έρθει μία στιγμή που αντίπαλός μου θα είμαι μόνο εγώ
και τότε δε θα μπορώ να με σκοτώσω…

Υπάρχει σαπίλα παντού, πολιτική σαπίλα, οικονομική σαπίλα, αλλά πιο πολύ για μένα βρωμάει η σαπίλα της λησμονιάς,
λες και όταν γίνεσαι νεκροζώντανος πολιτικάντης, σβήνεις με μιάς το παρελθόν σου και γίνεσαι ζόμπι της ξεφτίλας..

Και τί θα κάνω αν κάνω παιδιά;
Τί θα τους πω;
Ότι πρέπει να υπομένουν γιατί τα πράγματα δεν αλλάζουν;
Ότι πρέπει να πάνε με το ρεύμα;
Ότι η μαμά τους πήγε στις πορείες να φάει δακρυγόνα και έφυγε;
Ότι κάποιοι έσπαγαν τζαμαρίες και όχι κυβερνήσεις;
Ότι θα ξαναγίνουν όλα από την αρχή;

Τί να πω στα αγέννητα παιδιά μου που φοβάμαι πως δε θα αλλάξει τίποτα;

Φταίμε γιατί αντέχουμε, γιατί ανεχόμαστε και γιατί..κάποιος άλλος θα φτιάξει τα πράγματα.
Πρέπει να λειτουργήσουμε σαν ένας, πρέπει να προσπαθήσουμε να μην ξεχάσουμε,
πρέπει όμως και να ξεβολευτούμε, να αλλάξουμε, γιατί αν ζεσταθεί πολύ η καρέκλα μας το χάσαμε το παιχνίδι…

Φταίω εγώ, αλλά φταίς κι εσύ…
Ας ξυπνήσουμε.."

http://www.effie-rizou-photo.com/blog/?p=15

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
back to top